söndag 22 september 2013

Stort paket




Skickat ner tre kartonger. Den här jättestora ser spännande ut. Svårt att välja om jag ska börja med den eller att riva i de vissna blomlådorna.Stort paket 

Det blev lite av varje. Lite packa upp och lite dra bort det vissna.Paketet öppnat

Jippi underbar hängstol nu även på Teneriffa! Det jag saknat mest från Sigtuna var skogen, tystnaden och hängstolen. Så när jag fick erbjudande om att skicka ner några kartonger så kom den smått galna tanken farande, att skicka ner inte skog och tystnad men väl en stol. Fast jag måste säga att jag hade nog tänkt mig själv få använda den. Men plötsligt var den bara upptagen.

Paketet uppackat




2 kommentarer:

Frida Simons sa...

Hej, hur mycket kostar det att skickas ett paket från Sverige till Teneriffa? Vilket företag använde du? Tack Frida

Unknown sa...

Skickade med SHD när de körde ner sin nya buss. Fick ett bra pris eftersom de ändå skulle köra ner. Annars vet jag inte annat än att andra anlitat FeedExpress men har ingen aning om vad det kostar. Kanske kan du skicka med någon som åker, det är nog billigare.